Customer Login

Lost password?

View your shopping cart

Blog

مراسم رونمایی کتاب معماری آندره گدار

مراسم رونمایی کتاب معماری آندره گدار

مراسم رونمایی کتاب معماری آندره گدار در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۹۴

مراسم رونمایی کتاب “معماری آندره گدار” در روز دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ در تالار شهید آوینی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران با مساعدت قطب علمی و فناوری معماری دانشگاه تهران برگزار شد.
در ابتدای این مراسم مهندس حمیدرضا ناصرنصیر ضمن خوش آمدگویی توضیح مختصری در مورد مراسم رونمایی کتاب ” معماری آندره گدار” ارائه کردند. سپس سرکار خانم دکتر ترانه یلدا، در مورد پیشینه کارهای آندره گدار به زبان فرانسه، به جهت حضور مهمانانی از بخش فرهنگی سفارت فرانسه توضیحاتی دادند.
در ادامه برنامه، مهندس ناصرنصیر بخش هایی از کتاب “معماری آندره گدار” را روخوانی کردند تا حضار بیشتر با حس وحال کتاب آشنا گردند.
سپس جناب آقای مهندس بیژن شافعی با همکاری سرکار خانم مهندس نگار منصوری پیشینه، اهداف و برنامه های گروه معماری دوران تحول را تحت عنوان ” گروه معماری دوران تحول از دیروز تا فردا” ارائه نمودند.
معرفی کتاب “معماری آندره گدار” را جناب آقای مهندس ویکتور دانیل و سرکار خانم مهندس گلنار تاجدار برعهده داشتند، که در ابتدا و پس از سپاسگزاری از اشخاص و نهادهایی که در جمع آوری کتاب نقش به سزایی داشتند برای احترام به روح دکتر شهریار عدل و جناب آقای مهندس محمود موسوی که در جمع آوری اطلاعات کمک و یاری رساندند از حضار خواسته شد ۱ دقیقه سکوت کنند.
در ادامه ضمن سخنرانی تصاویری از آثار معماری آندره گدار و سرفصل های کتاب ارائه گردید، همچنین فیلم مستندی از تهران در سال های حضور آندره گدار به نمایش درآمد.
در آخر، مراسم با صحبت های مهندس ناصرنصیر خاتمه یافت.
پس از خروج از سالن، در قسمت لابی تالار شهید آوینی ضمن پذیرایی از حضار، بخش فروش کتاب با استقبال شایانی مواجه گردید.

DSC_0156DSC_0189DSC_0197DSC_0144DSC_0233